lördag 26 september 2009

Text

... att skriva samtidigt som det är Mässa är förstås som förgjort. Redan i början av veckan blev texten blank och intetsägande. Försökte fundera på den, men det fanns inget fäste, inget som intresserade mig, inget jag mindes. 

Dock märker jag att det bubblar lite. 
På Bonnierminglet i torsdags fipplade jag vid något tillfälle upp mobilen ur fickan och gjorde en anteckning. Tyckte att det var högintressant, men var mitt i något och hann bara fatta mig kort. Mindes sedan vagt på fredagen att detta hänt, tog upp mobilen för att kolla. 
Vad det stod?

"Att han blottar sig?"

??? 
Jag begriper ju att jag inte menade blottar som i "påstridigt blottande av kroppsdel" utan som i "dela med sig av något, öppna sig". Men jag har INGEN som helst aning om vad det var jag tänkte. Jag minns helt enkelt inte min tankegång, och det retar mig som fan. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar