torsdag 27 mars 2014

Recensionsdag

Det kan vara att jag är lite sjuk och därför avtrubbad, det kan vara att det faktiskt är tredje gången jag gör det här, det kan vara att Ulrika Milles i Kulturnyheterna uppfyllde alla mina drömmar om hur recensionerna skulle kunna bli redan häromdagen. Men: jag har inte varit så uppjagad idag som jag föreställde mig.
Men jag ska inte heller sticka under stol med att jag ÄR nöjd och glad med de recensioner som kommit. Länkar till några här:

Bernur skriver fint, tycker jag. En riktigt blurb-slutkläm ...

Kristianstadsbladet, Ystad Allehanda och Trelleborgs Allehanda. (Hej sydöstra Skåne! Hej Skurup!)

Helsingborgs dagblad (med lite invändningar mot (dagboks)formen.)

Arbetarbladet.

Kulturnytt i radion, jättefint av Jenny Aschenbrenner!

... och ett par till som inte finns på nätet än men som jag fått läsa via förlaget.


Väntar fortfarande på de stora ... (drömde till och med att jag vaknade och gick ut och hämtade DN, för att se vad de skrivit.) Till helgen kanske?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar