tisdag 4 februari 2014

Romanen på väg ut i livet

Jag gogglar mig själv! Det får man. Ibland.

Och hittade då lite tecken här och där på internätet på att romanen är på gång, och att det där nya livet snart ska börja.

Pratar på Litteraturhuset i Göteborg den 27 mars (på recensionsdagen! bed för mig!)

Författarbesök i Lerum på världsbokdagen, den 23/4.

Pratar med Ann Lingebrandt på Malmö stadsbibliotek den 24 april.


Här en artikel om litteratur som utkommer under valåret. En lista i högerspalten med litteratur med koppling till valet, däribland Mary Jones historia. Var i all världen har de fått det ifrån?? Nåväl, publicitet är publicitet...


Det bloggas lite också, det här var fint, hos och dagarna går.


Jag kommer nog att skylta lite mera med mig själv och boken här framöver ... eller jag menar DET ÄR KLART ATT JAG KOMMER! Finns det saker att skryta om så ska här skrytas, och om inte, så får jag väl gnöla.

1 kommentar: