fredag 28 augusti 2009

Rapport

Just nu skriver jag. Lever i en sorts parallellvärld där J. sitter i Karlshamn och jag i Göteborg och då och då utväxlar vi sms eller telefonsamtal och det är en rätt fin, stärkande tanke att hon sitter vid sin dator när jag sitter vid min och att vi delat varandras världar. I oktober ska vi göra det igen. Deadline! 

Idag hittade jag detta när jag googlade runt efter bilder på flodbåtar:



Vad det nu är som fascinerar mig så otroligt med detta. 
Mannen längst till höger förstås, blicken som inte syns under hatten. (Den yngre) mannen till vänster om honom, med det glada ansiktet och den tillknölade kavajen. Damerna, kläderna, sättet de står uppradade i kombination med att de kallas "survivors" i texten där ovanför fotot. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar