tisdag 8 april 2014

Alla lässvackors moder

(läss-vackor? en sorts vadarfågel förstås.)

Jag läste Stewe Claesons Den tjugotredje dikten och tyckte mycket om den. 
Nu läser jag Egenmäktigt förfarande, som jag började på för längesen men inte kom igenom. Inte bokens fel, bara mitt! Den är ju trots angsten väldigt lättläst. Och rolig. 

Men i övrigt. Herreguuuuuud vad lite det blir läst. 

I min läshög, bland annat:
















Plus då att jag tänker att jag borde börja läsa lite mer ungdomslitteratur igen, inför att börja jobba i augusti (Jenny Jägerfelds senaste! Och Pappersstäder av John Green kanske och...?), och annat som jag tänker att jag ska läsa, och diverse bokcirkelböcker som jag glömt bort nu, och Majgull Axelssons nya förstås, och ... och ... och...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar