onsdag 11 april 2012

Textsamtal overload revisited

... eller nåt.
Overload blev det i alla fall inte, jag skickade ett hetsigt (nåja) sms till Jessica som bland mycket annat innehöll "Läs inte texten!". Låter kanske allvarligare än det var, men efter ett mycket givande textsamtal på Ginborn med Anna (mätta på devil-ed eggs, sill, gubbröra medmera) kändes det som att jag vill spara Jessicas ögon lite till.
Nu vet jag saker om texten! Och jag har en massa som jag måste fundera på och bestämma mig för (svårt!) och sen genomföra på ett eller annat vis.

Att vara i det här stadiet av skrivandet påminner ganska mycket om att vara förälskad. Något som snurrar i huvudet nästan hela tiden, en lite världsfrånvänd känsla, nästan flyktberedskap, ett pirr. Både välbehag och obehag. Prrrrrrrr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar