onsdag 16 juni 2010

Google Analytics ljuger aldrig

Och, åh, stackars er som letar efter soundtrack till helgens begivenhet och istället hittar mina bollyklipp med shaadi-tema! Eller, stackars och stackars. Kanske kommer nån på bättre tankar? Själv tänkte jag nog åka till Orust på lördag och förbereda lite inför midsommar. Hålla mig långt borta från whatsitsname. Kunde man kanske tillfälligt ställa in sina dagstidningsprenumerationer över helgen? Jag orkar inte med det där "sidorna 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, osv etc wtf". Men jag får väl vända bort blicken bara.

Men, ni googlare på ödslig stig, här får ni en bröllopslåt till:


Från filmen Paheli, oerhört vacker. Man ska visst gråta på bröllop, lär vi oss i hindifilmerna, men kanske inte just för att det är lyckligt, utan över att tvingas skiljas från Maa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar