måndag 27 september 2010

Ett hallå

Jag är på kurs (i sociala medier!), just nu fikar vi, och provar på bloggar. Det tyckte inte jag att jag behövde...
Ett snabbt litet hallå bara.
Bokmässan är över, jag var där efter stängning på söndagen, hjälpte till att riva montern där Fantasin funnits med. Blev riktigt upplyft av kaoset. Överallt packning, rivning, upplösningstillstånd. Pallar, truckar, nedmontering. Tänkte: såhär är ju mässan riktigt charmig! Jag har inte varit kvar till slutet någon gång, tror jag. Söndagen brukar jag ligga hemma, eller nåt. Men nu fick jag nån sorts bisarr (och kanske kontraproduktiv) lust att åka dit vid fyra nästa år, hänga kvar till fem och sen se kaoset bryta loss...
Meddelas att Fantasin sålde för lite drygt 800 kronor, vilket är roligt för att det betyder rätt många nummer (senaste kostade 50 spänn, alla gamla nr 20 kr styck), om än inte särskilt mycket pengar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar