fredag 13 januari 2012

Alltså, det här!

Jag har suktat sen strax före jul då jag snubblade över att brittisk teve gjort en nyinspelning av Treasure Island, i två delar.
Eddie Izzard som Long John Silver tycktes mig först lite märkligt, inte alls överensstämmande med mina inre bilder. Men, vid närmare påseende, tja, inte helt fel heller! (Antar att "Long" John blir som Lille John i Robin Hood?)

Och sen kom det trailers, och jag suktade ännu mer.
Jag menar, kolla!


Men vad ska jag göra för att få se? Kolla på nätet går förstås inte om man inte är Sky-kund och/eller bor i Storbritannien.

Snälla snälla snälla snälla snälla svt, köp in!!!

2 kommentarer:

  1. Hoppas att SVT (eller någon annan svensk kanal) köper in den! Jag skulle definitivt titta!

    SvaraRadera
  2. Hej, du kan visst se på bbc om du har en tjänst som heter Witopia,
    https://www.witopia.net/. Kostar ca 600 kr/år.

    SvaraRadera