söndag 13 februari 2011

Spam på facebook

Dear Elin Boardy,

I am Barrister Joseph Lawrence,a solicitor at law. I am making this proposal to you in respect to the death of one Engineer D.Boardy,who was my client until death leaving some huge amount of money Eight Million Five hundred thousand united state dollars in a security finance firm.

I shall detail you on the confirmation of your genuinty to work this out with me. use your personal email address and contact me directly through this my private email address :lawrencejoseph87@gmail.com For More Details.

Thanks
Lawrence Joseph (Esq)

BARRISTER LAWRENCE JOSEPH
PRINCIPAL ATTORNEY
BENEDITH & ADVOCATES
RUE 226 HOUSING ESTATE,
LOME-TOGO WEST AFRICA
EAMILS:lawrencejoseph87@gmail.com


Stackarn, han kan ju inte veta att vi bara är sex stycken med efternamnet Boardy. Som är släkt med varandra. I Sverige. Och eventuella övriga bryr vi oss faktiskt inte särskilt mycket om.

3 kommentarer:

  1. Min första epostadress var andreadoria[a]hotmailetc för min mormor brukade kalla mig Andreadoria <3 jag fick då ett mejl från en man som "bla bla bla my grand daughter is named Andreadoria blabla bla I wrote an something on the Andreadoria ship and won the Pulitzer prize for it and I was curious bla bla bla"

    Det var underbart.

    SvaraRadera
  2. he he, jag håller helt med dig Elin (såsom varande en av de sex)

    SvaraRadera
  3. Jag har tappat räkningen på alla mina okända och ofantligt rika släktingar som omkommit tragiskt, framförallt i Västafrika. Men brorsan följde upp ett sådant brev, för skojs skull, för att se vad som skulle hända. Det blev inte så kul - lite hotfullt och rätt otrevligt till sist. Take care!

    SvaraRadera